Admin Blog



Assalamualaikum wbt. & Salam Sejahtera.

Hai! apa khabar anda semua.. pertama sekali saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian anda melawat blog ini. Blog yang saya bangunkan khas buat idola saya Wann Rashidah.. saya yakin anda yang melawat blog ini anda peminat² Wann seperti saya.
Maaf kiranya blog ini serba kekurangan. Saya akan kemaskini dari masa kesemasa dengan info² yang saya dapat dari pelbagai sumber nanti. Bagi anda yang mempunyai info² pasal Wann yang ingin dikongsi di blog ini amatlah saya alu-alukan. Tak kisah apa jua jenis bahan seperti berita dari keratan akhbar hiburan lama dan terkini, gambar² dll.
Anda boleh share kepada saya dengan menghantarnya ke email saya di shahrulaiman78@yahoo.com . anda juga boleh wassap saya di talian 0197405001 (Shah).

Sekian.





Share on Google Plus

About Admin

0 comments:

Post a Comment